شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرماندار شهرستان رشت در اولین جلسه کارگاه هم اندیشی با بخشداران، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان رشت :

اجرا و تنظیم برنامه باعث می‌شود که به سمت نظم و انضباط پیش رویم

سرویس اجتماعی موج برنا - قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران فاصله طبقاتی بین شهر و روستاها و نداشتن حداقل امکانات رفاهی ، برق ، آب و جاده موضوعی بود که موجب مهاجرت روستائیها به شهرها شد و عملا عدم توازن بین این فصل باعث مشکلات متعددی شد .

اما پس از پیروزی انقلاب شکوهمند یکی از قشرهای مورد توجه روستاها بودند و در رفع محرومیتها تلاش فراوانی شد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رشت سیدمحمد احمدی، فرماندار شهرستان رشت در اولین جلسه کارگاه اندیشی با بخشداران، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان رشت که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: بعد از حدود چهار دهه که از عمر انقلاب می‌گذرد، پنج برنامه توسعه‌ای را پشت سر گذاشتیم؛ تحقق برنامه‌های مذکور به معدل قابل قبولی از نظر اجرایی رسید و از نظر کارشناسان نقد و بررسی می‌شود.
فرماندار شهرستان رشت هدف از برگزاری این کارگاه را جزء انجام طرح مطالعاتی قانون ششم توسعه در خصوص تدوین برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی عنوان کرد و افزود: اجرا و تنظیم برنامه باعث می‌شود که به سمت نظم و انضباط پیش رویم.
وی ادامه داد: در برنامه چهارم توسعه که منابع محور بود، با بخش اعظمی از منابع مواجه بودیم؛ برنامه پنجم بر مبنای بهره وری بود،‌ برنامه ششم موضوع محور تنظیم شده است.
احمدی گفت: انشاالله بتوانیم بر اساس سیاست دولت و حاکمیت و با تدبیر و همکاری شما، دو اصل «اشتغال» و «تثبیت جمعیت» را در روستاها تحقق بخشیم
.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna